Nie uwierzysz, co zrobił LOT. To rozsławi Polskę na cały świat

Dawid Szafraniak

Dawid Szafraniak

Aktualizacja
Krystyna Czubówna czyta instrukcję bezpieczeństwa LOT-u.
Krystyna Czubówna czyta instrukcję bezpieczeństwa LOT-u.Foto Olimpik/Piotr MoleckiEast News

LOT i Safety video. Poczuj się jak w filmie dokumentalnym

"Praca lektora to okno na świat"

Film poza oczywistym celem informacyjnym, pełni istotną funkcję wizerunkową. LOT to polska marka o zasięgu globalnym. Poprzez obecność samolotów w zagranicznych portach, jesteśmy nie tylko naturalnym promotorem Polski i jej najlepszych cech, czyli gościnności i życzliwości, ale także nośnikiem kultury oraz dziedzictwa narodowego. Nowe safety video wpisuje się w naszą strategię ESG (red. Environmental, Social, Corporate Governance), której elementem jest właśnie promocja polskiej kultury.
Ewa Lampart, Dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT

Najlepsze wideo linii lotniczych

Naturalnie, bez kleju i gwoździ. Po materiał idzie do lasuELIAS HUUHTANEN / AFPTV / AFPAFP