Automatyczne przedłużanie umów w Orange

Komórkowa sieć Orange wprowadza nowe standardy w abonamentowej ofercie biznesowej. Jak tłumaczy, dla dobra swoich klientów pomarańczowy operator będzie automatycznie przedłużał umowy.

Orange w ofertach dla firm wprowadza nową opcję - automatyczne przedłużanie dotychczasowej umowy w przypadku, gdy klient przed końcem starej umowy, po wcześniejszym zaoferowaniu umów przedłużeniowych, nie podejmie negocjacji z operatorem . W takim przypadku umowa będzie przedłużana na tych samych zasadach co stara. Orange zapewnia, że celem wprowadzenia automatycznie odnawialnych umów jest zagwarantowanie klientom biznesowym dobrej oferty przedłużeniowej.

"Chcemy podkreślić, że nikogo nie zmuszamy do przyjęcia nowej formy przedłużania umowy. Klienci, którym to nie odpowiada, mogą wybrać dotychczasowy standardowy wariant umowy. Nowe rozwiązanie adresujemy przede wszystkim do klientów, którzy nie mają własnego opiekuna i kontaktują się z Orange poprzez telecentrum lub POS. Według przeprowadzonych badań kilkadziesiąt procent takich klientów uznaje standardowe procedury przedłużania umów stosowane przez operatorów za uciążliwe lub wręcz natarczywe. Dlatego chcieliśmy dać klientom wygodną możliwość przedłużenia kontraktu na atrakcyjnych warunkach bez potrzeby tych działań" - tłumaczy nową ofertę rzecznik prasowy sieci Orange.

Reklama

Rzecznik Orange dodaje, że jeśli klient nie przejdzie dotychczasowej standardowej procedury, to jego kontrakt przechodzi w umowę na czas nieokreślony, a rachunek najczęściej rośnie, gdyż przestają obowiązywać usługi promocyjne, które są uaktywniane w momencie podpisywania umowy. - Po tej zmianie takiego, zagrożenia nie ma. Klienci, którym kończy się umowa otrzymają na wiele sposobów (SMS, mailing, wrzutka do faktury) informację o przygotowanej dla nich ofercie tak, że nie będą mogli jej przegapić. Oferta będzie dostosowana do indywidualnego profilu klienta i atrakcyjniejsza niż dostępna w innych kanałach sprzedaży" - dodaje.

Jeśli proponowana oferta nie spodoba się klientowi, może z niej zrezygnować lub zmienić na inną.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: Facebook | Orange
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy