Play zmieni oblicze Heyah i Tak Tak

Wejście na rynek czwartego operatora oznacza rewolucyjne zmiany w usługach prepaid PTC - pisze "Puls Biznesu". Powód? Walka o klienta.

- Jesteśmy zadowoleni z poziomu sprzedaży usług abonamentowych, ale to rynek usług prepaid rozwija się szybciej - powiedział "Pulsowi Biznesu" Klaus Hartmann, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej (właściciel sieci Heyah i Tak Tak).

Sieć Heyah wchodząc na rynek (rok 2004) przede wszystkim skierowała swoją ofertę do ludzi w przedziale wiekowym od 15 do 30 lat - segmentu rynku, który potrafi być prawdziwą żyłą złota. Tą samą taktykę zastosował Play, zwracają się w kampanii reklamowej do ludzi młodych.

Z nieoficjalnych informacji wiadomo, że to właśnie usługa prepaid sieci Play cieszy się największym wzięciem - Heyah przystępuje więc do kontrataku.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Heyah
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy