Powiększenie piersi główną atrakcją

Hiszpański klub nocny musiał się wycofać z pomysłu imprezy, na której wśród uczestniczek miała zostać wylosowana operacja powiększenia biustu.

Na zdjęciu biust należący do amerykańskiej modelki Kyli Ebbert
Na zdjęciu biust należący do amerykańskiej modelki Kyli EbbertGetty Images/Flash Press Media

Reklamy wydarzenia "Pretty Woman", zaplanowanego na 5 grudnia tego roku, przedstawiały kobietę trzymającą skalpel przy swoich piersiach. Bilety sprzedawano za za 20 euro z możliwością wygrania nagrody wartej 4,5 tys. euro.

- Hołd dla kobiet. Kup bilet, weź udział w loterii i wygraj powiększenie piersi - napisano w reklamie na stronie internetowej klubu.

Właściciele tłumaczą się, że inspirację zaczęrpnęli z Argentyny, gdzie tego typu imprezy sa podobno popularne. Podkreślają, że oprócz implantów do wyboru było też laserowe usunięcie włosów.

Minister Zdrowia Bernat Soria powiedział w środę, że poprosił o rozpoczęcie dochodzenia w sprawie "niefortunnego" pomysłu. Z kolei jego pełnomocnik ds. zdrowia w regionie Walencji, Loudes Bernal wyraziła "oburzenie jako kobieta i urzędnik zajmujący się sprawami zdrowia". Jej zdaniem pomysł loterii to "zniewaga kobiecej godności".

A wy co sądzicie? W badaniach amerykańskich naukowców cytowanych przez Wikipedię 70 proc. kobiet wyraża niezadowolenie ze swoich rozmiarów, podczas gdy ponad połowie mężczyzn (56 proc.) podoba się wielkość piersi partnerek.

na podstawie AFP opr. ML

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas