Reklama tak seksowna, że kazano ją usunąć

Brian Atwood, ceniony projektant butów, musiał zmienić reklamę zdobiącą jego nowojorski salon na reprezentacyjnej Madison Avenue w centrum Manhattanu. Dla właściciela budynku, w którym znajduje się salon, reklama była zbyt frywolna...

Seksowna reklama
Seksowna reklamaGetty Images/Flash Press Media
Czy my usunęlibyśmy taką reklamę? Jasne, że nie!
Czy my usunęlibyśmy taką reklamę? Jasne, że nie!materiały promocyjne

Reklama, wokół której rozpętała się burza, przedstawia modelkę Candice Swanepoel. Pochodząca z RPA piękność leży towarzystwie półnagich modeli. Ma na sobie seksowną bieliznę i, co naturalne, szpilki Atwooda. To jedna z czterech fotografii, jaka promuje jesienną kolekcję projektanta. Za osławioną już sesją stoi mistrzowski duet Mert i Marcus.

W najnowszej kampanii Atwooda nie tylko zdjęcia nasycone są seksualnością. Także film reklamowy wzbudza wielkie emocje. Widać na nim, jak Candice, siedząc w gabinecie, wpatruje się w ścianę telewizorów, na których wyświetlane są erotyczne filmy.

Kampania reklamowa zakładała, że filmik miał być emitowany w nowojorskich taksówkach. Okazało się jednak, że instytucja, której podlegają taksówkarze, zakazała pokazywania klipu.

Brian Atwood to pochodzący z Chicago projektant ekskluzywnego obuwia. Szpilki sygnowane jego nazwiskiem cieszą się wielką popularnością wśród gwiazd.

Atwood porównywany jest do Christiana Louboutina i Manolo Blahnika. Nim został wziętym projektantem pracował, jako model m.in. dla Versace.

Brian Atwood Fall 2012 Fashion Film: The Sex Is In The Heel
PAP life
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas