OnePlus niczym Apple i Samsung? Producent obiecuje wieloletnie wsparcie

OnePlus chce dołączyć do co by nie mówić, dość elitarnego grona producentów, którzy oferują wieloletnie wsparcie dla użytkowników swoich smartfonów. Apple od dawna słynie z dostarczania aktualizacji do nawet kilkuletnich urządzeń, a trend ten jest również powielany przez koreańskiego Samsunga. Czy kolejna firma zacznie oferować takie wsparcie dla swoich flagowych modeli?

OnePlus niczym Apple i Samsung? Producent obiecuje wieloletnie wsparcie
OnePlus niczym Apple i Samsung? Producent obiecuje wieloletnie wsparcieINTERIA.PL

Nawet 4 lata aktualizacji od OnePlus

zapowiedział, że wraz z początkiem 2023 roku rozpocznie Co więcej, o jeden rok dłużej firma będzie zapewniać aktualizacje związane z bezpieczeństwem. Chociaż nie podano konkretnie, o które smartfony chodzi, taka deklaracja najpewniej dotyczyć będzie flagowców.

W dużym skrócie oznacza to, że po zakupie najnowszego , możemy być spokojni o jego funkcjonalność przez 4 lata, a pół dekady trwać będzie wsparcie związane z kwestiami bezpieczeństwa.

Jako firma zorientowana na użytkownika robimy wszystko, co w naszej mocy, aby poprawić wrażenia użytkownika. Ponieważ coraz więcej użytkowników zachowuje swoje urządzenia na dłużej, chcemy mieć pewność, że możemy zaoferować taką możliwość.
Gary Chen, szef oprogramowania w OnePlus

Jak miewa się konkurencja?

W przypadku innych producentów urządzeń z Androidem  Największy producent smartfonów opartych na systemie Google w USA, czyli Nieco inaczej jest w przypadku Google.

w dalszym ciągu utrzymuje dotychczasowy standard, jakim jest w postaci dużych aktualizacji, oraz 5 lat łatania ewentualnych luk w bezpieczeństwie urządzeń. Okazuje się zatem, że chiński producent wyprzedził w tym wypadku amerykańskiego giganta.

Na końcu wygrywa konsument

wsparcia dla swoich urządzeń. Obecnie firma wykonała krok do przodu, zostawiając Amerykanów nieco w tyle. Tak czy inaczej, takie działania powodują motywowanie konkurencji, a ostatecznie zyska przecież klient.

, aby producenci smartfonów oferowali kilkuletnie wsparcie dla swoich flagowych urządzeń. Te stają się przecież coraz droższe, a reklamowanie telefonu jako najlepszego sprzętu ze swojej oferty do czegoś zobowiązuje. Klient nie chce wyłącznie cyferek i megapikseli — płaci również za pewność, że dany model będzie

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas