Sztuczna inteligencja w roli sprzedawcy. Czy ludzie są jeszcze potrzebni?

Sztuczna inteligencja stanie się kluczowym elementem naszej codzienności.
Sztuczna inteligencja stanie się kluczowym elementem naszej codzienności.123RF/PICSEL

Nie tylko ciekawe dialogi

SI jako wsparcie negocjacyjne

Nasz bot nieco wyolbrzymił pewne kwestie, ale raczej w taki sam sposób, w jaki dokonałby tego klient we własnej osobie. Ta technologia może być ogromnym wsparciem dla klientów w starciu z biurokratyczną machiną współczesnej korporacji.
Joshua Browder, dyrektor generalny DoNotPay

Odciążyć ludzkość

Druga strona cyfrowego medalu

Ludzkie wsparcie SI

Szybsze życie w przyszłości

Rozwiązanie Pactum, które wykorzystuje cyfrowe boty, które uczą się w czasie, tworzy szybkie i responsywne środowisko dla użytkowników do cyfrowych negocjacji umów z tysięcy dostawców jednocześnie, co prowadzi do wzrostu produktywności, redukcji kosztów i lepszych warunków dla wszystkich stron. Średnio Pactum generuje oszczędności na poziomie 3%-5%, gdy jest w pełni wdrożony przez klientów korporacyjnych, generując setki milionów dolarów niezrealizowanych oszczędności.
Pactum

Wyścig zbrojeń SI

Biblioteka niezłomna. Ukraińcy mają miejsce, w którym czuć normalnośćINTERIA.TVAFP