Nie pierwszy raz spece od marketingu próbują wskoczyć do pociągu zwanego modą młodych. Już jakichś czas temu w internecie zaczęły krążyć memy z hasłem "OK Boomer" odnoszącym się do starszych pokoleń.
Pomimo tego, że fraza ma już za sobą czas świetności (który w sieci trwa maksymalnie kilka tygodni), to pozostawiła po sobie coś dobrego: piwo o nazwie... OK Boomer.
W dużym skrócie Boomer to określenie przedstawiciela starszego pokolenia, który nie zdaje sobie sprawy z tego, że świat się zmienia i postrzega rzeczywistość w taki sposób, w jaki widział ją od zawsze.
Nie przeszkadza mu to w żaden sposób udzielać złotych (czyt. zupełnie nietrafionych) rad przedstawicielom młodszych pokoleń i krytykować ich klasycznym "młodzi to, młodzi tamto".
Hasło szybko zyskało na popularności, co postanowili wykorzystać pracownicy amerykańskiego browaru Dogfish Head Brewery ze stanu Delaware. Jeszcze przed nastaniem kalendarzowej zimy wprowadzili na rynek produkt, który nazywa się po prostu OK Boomer.