Biedronka wysyła do klientów dziwne SMS-y. Uderza w ofertę Lidla

Biedronka wysyła do Polaków SMS-y, gdzie nawiązuje do oferty sklepu Lidl
Biedronka wysyła do Polaków SMS-y, gdzie nawiązuje do oferty sklepu LidlArtur Szczepanski/REPORTER/InteriaEast News
  • Biedronka konkuruje o klientów z Lidlem nie od dziś. Wygląda na to, że ta rywalizacja wskoczyła właśnie na nowy poziom i w tym celu wykorzystano komunikację z użyciem SMS-ów. 
  • W niedzielę wieczorem Biedronka wysłała wiadomość do klientów, w której nawiązała do oferty sieci Lidl.
Pragniemy zaznaczyć, że rozpowszechniane informacje o cenach wybranych produktów w sieci Lidl Polska są nieprawdziwe i wprowadzają konsumentów w błąd. Dziś, tj. 05.02.2024 r. od samego rana w naszych sklepach ceny dla klientów używających aplikacji Lidl Plus wynosiły odpowiednio: bukiet tulipanów (15 szt.) - 11,99 zł, masło Pilos gold extra 83% - 2,85 zł za 200 gram, a kilogram mandarynek - 3,39 zł. Naszą podstawową misją, na której budujemy działalność operacyjną, jest zapewnianie klientom produktów wysokiej jakości, w niskiej, lidlowej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Wyróżnikiem naszej oferty jest atrakcyjny stosunek ceny do jakości. Konkurencyjną ofertę sklepów Lidl Polska potwierdzają prowadzone regularnie niezależne opracowania, takie jak np. raport „Koszyk Zakupowy” przygotowany przez ASM Sales Force Agency. W ostatnim raporcie, opublikowanym za grudzień 2023 zajęliśmy drugie miejsce ogółem w zestawieniu wszystkich badanych sieci handlowych. Z kolei według „Faktu” spośród czterech podmiotów objętych zestawieniem, koszyk 25 podstawowych produktów jest najtańszy w Lidlu (ceny zawarte w zestawieniu były z 23.01.2024 r.). Podkreślamy, że Lidl Polska chroni polskie rodziny przed trudną sytuacją ekonomiczną. Oferowanie produktów wysokiej jakości, w niskiej, atrakcyjnej cenie jest wpisane w DNA naszej firmy od początku jej działania. Dużym zainteresowaniem cieszą się akcje Lidl Polska, takie jak Lidlowe ceny, Tania Sobota w Lidlu czy Tydzień XXL. Dodatkowo, nieustannie klienci mają możliwość korzystania z aplikacji Lidl Plus, dzięki której mają dostęp do większej liczby benefitów, takich jak specjalne kupony, oferty, zdrapki czy paragony cyfrowe i gazetki. Oprócz promocji kierowanych tylko do użytkowników aplikacji, wszyscy klienci Lidl Polska mają dostęp do licznych ofert promocyjnych. Nieustannie poszerzamy także asortyment marek własnych, dbając o to, aby nowe produkty cechowały się wysoką jakością i niską ceną, a także były przyjazne dla środowiska. Istotny wkład w budowanie marek własnych mają polscy dostawcy, którzy w dużej mierze pomagają nam je tworzyć. Klienci często i chętnie sięgają po produkty marek własnych, wiedząc, że w ten sposób zyskują wysoką jakość oraz atrakcyjną cenę. Pomimo rosnących kosztów pozyskania surowców zapewniamy bardzo niskie ceny na tysiące produktów dostępnych w naszych sklepach.
Lidl Polska

Biedronka wysyła do Polaków SMS-a o promocji na papier toaletowy

SMS od sklepu Biedronka nawiązuje do oferty Lidla
SMS od sklepu Biedronka nawiązuje do oferty LidlaZrzut ekranuINTERIA.PL

W innej wiadomości również nawiązano do sklepu Lidl

Inny SMS wysłany przez sklep Biedronka
Inny SMS wysłany przez sklep BiedronkaZrzut ekranuINTERIA.PL

Biedronka może wysyłać takie SMS-y i ma to na zgodę klientów

Wystawca będzie przesyłał informacje handlowe dotyczące towarów, usług, innych świadczeń lub promocji, Akcji oraz Korzyści oferowanych przez Jeronimo Martins Polska S.A., w tym spersonalizowane informacje handlowe przygotowane na podstawie preferencji Korzystającego, w formie telefonicznej lub wiadomości elektronicznych (w tym poczty elektronicznej, SMS/MMS, za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej, powiadomień push lub serwisów internetowych, portali społecznościowych podmiotów trzecich).
Biedronka
Kosmos będzie źródłem surowców? Polskie projekty w tym pomogąGeekWeekINTERIA.PL