Sam napraw swojego notebooka

Dział systemów komputerowych firmy Toshiba uruchamia w Polsce usługę CRU (Customer Replaceable Unit). W jej ramach można po dodzwonieniu się na infolinię producenta otrzymać bezpośrednio nową część do notebooka.

Qosmio X500 - jeden z notebooków Toshiby objętych gwarancją
Qosmio X500 - jeden z notebooków Toshiby objętych gwarancjąmateriały prasowe

Wiele awarii sprzętu to proste uszkodzenia np. zasilacza. W przypadku zaawansowanych użytkowników czasem nie ma potrzeby korzystania z serwisu gdyż sami doskonale wiedzą jak sobie mogą poradzić z problemem. W takiej sytuacji po rozmowie telefonicznej wyślemy nową część i prosimy o odesłanie starej na nasz koszt - podsumowuje Bartosz Kubica, odpowiedzialny z serwis Toshiby w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas