Zarzuty wobec PLL LOT. UOKiK reaguje, a przewoźnik odpowiada

Paula Drechsler

Paula Drechsler

Aktualizacja
Klasa ekonomiczna w PLL LOT. Jak wygląda?
UOKiK postawił zarzuty LOT. Przewoźnik odpowiedział.Dawid SzafraniakINTERIA.PL

W skrócie

  • UOKiK postawił PLL LOT zarzuty dotyczące niewłaściwego rozpatrywania reklamacji bagażowych.
  • LOT miał ograniczać prawa pasażerów w zakresie odszkodowań za opóźniony lub uszkodzony bagaż.
  • Podobne postępowania dotyczą innych linii lotniczych, m.in. Wizz Air i Enter Air.
  • PLL LOT odpowiedział na zarzuty, informując o wprowadzeniu zmian.
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej serwisu

PLL LOT grozi kara? UOKiK przedstawił zarzuty liniom

Zobacz również:

Reklamacje w PLL LOT. Zgłoszenia problemów z reklamacjami bagażowymi

Nie tylko LOT. Trwają postępowania wobec Wizz Air i Enter Air

PLL LOT odpowiada na zarzuty UOKiK. Przewoźnik zmienia zapisy

Zobacz również:

Przełom w sprawie zmian w prawach pasażerów linii lotniczychPolsat NewsPolsat News
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Zapisz się na geekweekowy newsletter i łap najświeższe newsy ze świata tech, lifehacki, porady i ciekawostki.