Z Wizz Air w końcu dogadasz się po polsku. Nowość w aplikacji
Wizz Air wprowadza nowość dla pasażerów z Polski. Tania linia lotnicza właśnie uruchomiła wsparcie w języku polskim. Jest ono teraz dostępne zarówno za pośrednictwem czatbota, jak i czatu na żywo na stronie internetowej Wizz Air oraz w oficjalnej aplikacji.

Polskojęzyczni pasażerowie będą mogli rozmawiać z konsultantami od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00. Przez całą dobę będzie dostępna wirtualna asystentka linii lotniczej o wdzięcznym imieniu Amelia.
Wraz z rozpoczęciem sezonu letniego wsparcie w języku polskim będzie kluczowe, żeby zapewnić pasażerom jak najbardziej komfortowe i bezproblemowe podróże.
Wizz Air uruchamia bowiem największą dotychczasową letnią siatkę połączeń - ponad 160 tras z 10 polskich lotnisk do 80 miejsc w 28 krajach.
Wprowadzenie wsparcia w języku polskim to kolejny krok w realizacji naszej misji, by stawiać pasażerów w centrum wszystkiego, co robimy.
Wizz Air to jedna z największych linii lotniczych działających w Polsce i całej Europie. W 2024 roku przewiozła blisko 63 miliony pasażerów na całym kontynencie.
Wizz dysponuje 232 samolotami Airbus A320 i A321.