Netflix nie działa, wyskoczył kod błędu. Jak naprawić aplikację?

Oprac.: Tomasz Kromp

Minionej nocy wielu użytkowników Netflixa zgłaszało problemy z działaniem platformy. Zgodnie z informacjami podanymi na stronie Downdetector, bardzo dużo raportów o kłopotach z działaniem serwisu zaczęło przybywać około 23:30. Użytkownicy najczęściej mogli napotkać kod błędu tvq-pb-101, aczkolwiek nierzadko pojawiają się również inne. Co oznaczają kody błędu Netflix i jak naprawić aplikację?

Awaria Netflixa – użytkownicy nie mogli oglądać ulubionych filmów i seriali.
Awaria Netflixa – użytkownicy nie mogli oglądać ulubionych filmów i seriali.123RF/PICSEL

Awaria aplikacji Netflix. Co oznacza kod błędu tvg-pb-101?

W trakcie nocnej awarii Netflixa wielu użytkowników nie mogło oglądać swoich ulubionych filmów i seriali. Z problemami technicznymi spotkali się nie tylko polscy subskrybenci, ale również użytkownicy z zagranicy. Odbiorcy mogli zauważyć na ekranach swoich telewizorów kod błędu tvg-pb-101. Co on oznacza?

Komunikat o kodzie tvg-pb-101 odnosi się do problemu z danymi zapisanymi na urządzeniu. Zgodnie z informacjami podanymi na stronie Netflixa, w razie wystąpienia tego problemu rekomenduje się ponownie uruchomienie urządzenia, zresetowanie połączenia internetowego oraz wylogowanie i powtórne zalogowanie się do platformy Netflix. Jednak w przypadku globalnych awarii, powyższe wskazówki nie zawsze okazują się skuteczne. Wówczas to inżynierowie Netflixa najczęściej pracują nad rozwiązaniem problemu i na bieżąco informują o sytuacji.

Netflix nie działa. Kod błędu NW-1-19, NW-2-4, NW-2-5, NW-3-6

Czasem przyczynę wadliwego działania aplikacji Netflix sygnalizują kody NW-1-19, NW-2-4, NW-2-5, NW-3-6. Co one oznaczają? Według informacji podanych na stronie serwisu, pojawienie się rzeczonych kodów mówi o problemie z nawiązaniem przez urządzenie łączności internetowej z serwisem Netflix.

Aby rozwiązać ten problem, należy sprawdzić swoje połączenie internetowe, ewentualnie zresetować router, ponownie uruchomić urządzenie bądź spróbować jeszcze raz połączyć telewizor z internetem. Czasami potrzebne okazuje się zwiększenie zasięgu Wi-Fi – często bowiem zdarza się, że sygnał jest zbyt słaby, żeby mógł nawiązać połączenie z danym urządzeniem.

Problem z Netflix. Kod błędu UI-800-2 i UI-800-3

Istnieją jeszcze inne rodzaje błędów, którzy posiadacze Netflixa mogą czasami zauważyć. Mowa tu o UI-800-2 i UI-800-3. Podobnie jak w przypadku tvg-pb-101 oznaczają one występowanie problemu związanego z danymi zapisanymi na urządzeniu, przez który niemożliwe okazuje się korzystanie z rzeczonej platformy streamingowej.

Tutaj również Netflix rekomenduje zresetowanie routera, ponownie uruchomienie telewizora lub wylogowanie i ponownie zalogowanie się do serwisu. Zaleca się również przywrócenie ustawień urządzenia do ustawień fabrycznych. Nierzadko pomaga również aktualizacja aplikacji do najnowszej wersji.

Nauka, co słychać? - Sztuczna inteligencjaINTERIA.PL
INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas