NW-1-1000. Ten błąd w Netflix pojawia się często. Jak rozwiązać problem?

Kod błędu Netflix NW-1-1000 może pojawić się w dowolnym momencie, gdy chcesz przesyłać strumieniowo film lub serial. Może się to zdarzyć na różnych urządzeniach: dekoderach lub odtwarzaczach multimedialnych, Smart TV czy odtwarzaczach Blu-Ray. Numer kodu błędu pojawi się na ekranie. Co trzeba wtedy zrobić?

Co oznacza kod błędu NW-1-1000 w Netflix?

Kod błędu NW-1-1000 oznacza dla użytkownika Netflixa, że urządzenie z którego korzysta, ma problem z połączeniem internetowym. Problem ten zwykle występuje po stronie użytkownika. Może się jednak pojawić wtedy, gdy wystąpiła awaria Netflixa. 

Jak naprawić kod błędu NW-1-1000 w Netflix?

Mogą być różne powody, które powodują problem z komunikacją między urządzeniem a Netflixem. Dlatego, aby rozwiązać problem z błędem NW-1-1000, powinieneś wykonać poniższe czynności. 

  1. Upewnij się, że Netflix działa. Problemem może być awaria serwisu streamingowego w twoim kraju. Jeśli serwis Netflix ma awarię, wtedy się z nim nie połączysz. Zajrzyj na stronę Downdetector, żeby sprawdzić, czy inne osoby mają podobny problem z Netflixem. Jeśli tak, wtedy nie pozostaje nic innego, jak czekanie na powrót usługi do życia. 

  2. Jeśli oglądasz Netflix korzystając z publicznej sieci WiFi (w hotelu, szkole, bibliotece), to musisz wiedzieć, że korzystanie z Netflixa i innych serwisów streamingowych może być w niej zablokowany. Wtedy musisz podłączyć się do innej sieci. Przełącz się na komórkową transmisję danych albo stwórz osobisty hotspot na smartfonie, by uzyskać do niego dostęp na urządzeniu, na którym chcesz oglądać filmy i seriale. 

  3. Sprawdź swoją sieć. Spróbuj otworzyć inną stronę internetową, by upewnić się, że połączenie jest aktywne. Być może korzystasz z VPN (wirtualnej sieci prywatnej) lub serwera proxy. Wyłącz je.
     
  4. Przetestuj swoje połączenie internetowe. Możesz mieć problem z prędkością internetu. Wtedy zrób dokładny pomiar, jeśli to możliwe, po podłączeniu urządzenia kablem Ethernet. 

  5. Popraw siłę sygnału sieci Wi-Fi. W domu możesz wypróbować kilka prostych rzeczy (np. ustaw router wyżej, tak, by sygnał nie był zakłócony).

  6. Uruchom ponownie urządzenie. Niezależnie od tego, czy korzystasz z telefonu, odtwarzacza multimedialnego, laptopa czy telewizora Smart TV, czasem konieczny jest restart urządzenia, na którym oglądasz Netflix. Wyłącz go i odczekaj co najmniej minutę. Następnie włącz go ponownie i ponownie uruchom Netflix.

  7. Uruchom ponownie sieć. Jeśli ponowne uruchomienie urządzenia multimedialnego nie rozwiązało problemu, zrób to samo z routerem. Wyłącz go, zaczekaj kilka minut i ponownie go włącz. Uruchom urządzenie multimedialne z aplikacją Netflix i sprawdź, czy problem został rozwiązany. 

  8. Zresetuj ustawienia sieciowe. Netflix nie zawsze działa dobrze z niestandardowymi konfiguracjami, takimi jak ręcznie ustawiony DNS. Spróbuj przywrócić ustawienia domyślne na komputerze, urządzeniu z systemem iOS lub z systemem Android.

  9. Skontaktuj się z dostawcą usług internetowych. Jeśli żaden z tych kroków nie rozwiązał problemu NW-1-1000, możesz potrzebować pomocy z zewnątrz. Skontaktuj się z dostawcą usług internetowych. Być może to awaria u operatora powoduje problem z Netflixem.
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Netflix
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy