PKP Intercity zaoferuje tańsze bilety na przejazdy. Dla kogo?
PKP Intercity idzie z duchem czasu i ogłosiło, że planuje dla części klientów zaoferować tańsze bilety na przejazdy pociągami. Spółka planuje uruchomić program lojalnościowy, w którym zamierza nagradzać podróżnych bonusami. Skorzystają na tym stali klienci PKP Intercity, ale sam pomysł nie jest zupełnie nowy.

Jeśli podróżujecie pociągami PKP Intercity i dodatkowo robicie to często, to mamy dobre wieści. Wrócił pomysł obejmujący program lojalnościowy, który skierowany ma być do stałych klientów. Na co mogą liczyć pasażerowie? Rąbka tajemnicy uchylił prezes spółki Janusz Malinowski.
PKP Intercity chce uruchomić program lojalnościowy
Zacznijmy do tego, że PKP Intercity notuje coraz lepsze wyniki. Liczba podróżnych w zeszłym roku była jeszcze większa względem 2023 r. i nadal rośnie. Firma zdaje sobie sprawę z coraz większego zainteresowania ze strony klientów i planuje docenić tych najbardziej aktywnych.
PKP Intercity rozważa wprowadzenie programu lojalnościowego, który będzie skierowany do stałych klientów. W ten sposób podróżni będą mogli liczyć na dodatkowe bonusy. Wymienia się m.in. rabaty na kolejne przejazdy, a więc tańsze bilety.
Prezes spółki Janusz Malinowski dodał, że firma rozważa skorzystanie przy opracowaniu programu lojalnościowego z pomocy zewnętrznego partnera. Szczegóły projektu nie są na razie znane. Nie spodziewajmy się, że poznamy je w krótkim czasie.
Wiemy jednak, że program lojalnościowy ma stanowić odpowiedź na coraz większe zainteresowanie podróżami pociągami przez pasażerów. PKP Intercity szacuje, że do końca tego roku przewiezie 88 mln osób. Natomiast w 2030 r. liczba pasażerów może przekroczyć barierę 110 mln.
Tańsze bilety na pociągi PKP Intercity rozważano wcześniej
Warto dodać, że sam pomysł nie jest nowy. Wprowadzenie programu lojalnościowego dla klientów PKP Intercity rozważał już poprzedni zarząd spółki, co komunikowano już w połowie 2022 r. W tym przypadku również chciano skorzystać z pomocy partnera. Nic z tego jednak nie wyszło.
W 2023 r. poinformowano, że program lojalnościowy będzie przygotowywany w obrębie samej spółki, ale później zdanie zmieniono. Ostatecznie nie udało się osiągnąć celu. Janusz Malinowski przekazał, że stare projekty zamknięto. Obecne prace bazują na nowych pomysłach, ale na ich efekt przyjdzie nam trochę poczekać.
Program lojalnościowy będzie korzystny nie tylko dla pasażerów. W ten sposób PKP Intercity może przyciągnąć kolejnych klientów, co przełoży się na jeszcze większe zyski.