Patrzysz i jesz. WARS testuje płatności spojrzeniem

Patrzysz i jesz. WARS testuje płatności spojrzeniem PayEye.
Patrzysz i jesz. WARS testuje płatności spojrzeniem PayEye.WARSmateriały prasowe

WARS SA rozpoczął testy płatności spojrzeniem

WARS, jako narodowy operator gastronomiczny z 77-letnią historią, chce czerpać z bogatego doświadczenia, ale jednocześnie otwierać się na nowe kanały sprzedaży i potrzeby nowych klientów. Widzimy coraz więcej pasażerów z młodszych pokoleń, dla których marka WARS nie jest jeszcze rozpoznawalna. Dlatego sięgamy po nowoczesne technologie, które pozwolą nam lepiej odpowiadać na ich oczekiwania
powiedział Mikołaj Pawlak, dyrektor wykonawczy Biura Strategii i Marketingu WARS SA.

Płatności biometryczne polskiego fintechu PayEye

Zobacz również:

Start i lądowanie myśliwca JAS-39 Gripen w 22. Bazie Lotnictwa Taktycznegoarchiwum prywatne