Biedronka i Lidl walczą o klientów. Ruszyła specjalna loteria paragonowa

Wydawać by się mogło, że robienie zakupów spożywczych to nic emocjonującego. Tymczasem dzieje się w ulubionych sklepach Polaków. Nie dość, że Biedronka rozsyła do klientów SMS-y, w których nawiązuje do oferty konkurencyjnej sieci sklepów - Lidla, a Lidl dementuje informacje zawarte w tych wiadomościach, to jeszcze startuje z wielką loterią, w której można wygrać nawet milion złotych, a także bony na zakupy. Trzeba przyznać, że nie można się w Polsce nudzić, jeśli chodzi o zakupy w dyskontach. Szczególnie jeżeli z wydawaniem mniejszych kwot wiąże się możliwość zdobycia większych środków finansowych.

Lidl wystartował z wielką loterią. Do zgarnięcia są bony na zakupy, a nawet milion złotych.
Lidl wystartował z wielką loterią. Do zgarnięcia są bony na zakupy, a nawet milion złotych.Marek BazakEast News

Lidl Polska w minionym roku miał już ponad 850 sklepów ulokowanych na terenie całego kraju. Biedronka na koniec zeszłego roku miała natomiast ponad 3400 placówek w Polsce. Obie sieci są bardzo lubiane przez Polaków, którzy śledzą różne oferty specjalne sklepów i korzystają z promocji.

Lidl vs Biedronka. Jest reakcja na SMS-y

Nic więc dziwnego, że dwie popularne sieci ze sobą konkurują. Biedronka rozsyła do Polaków SMS-y porównujące ceny w obu sklepach, a Lidl przedstawia swoje stanowisko.

- Podkreślamy, że Lidl Polska chroni polskie rodziny przed trudną sytuacją ekonomiczną. Oferowanie produktów wysokiej jakości, w niskiej, atrakcyjnej cenie jest wpisane w DNA naszej firmy od początku jej działania. Dużym zainteresowaniem cieszą się akcje Lidl Polska, takie jak Lidlowe ceny, Tania Sobota w Lidlu czy Tydzień XXL. Dodatkowo, nieustannie klienci mają możliwość korzystania z aplikacji Lidl Plus, dzięki której mają dostęp do większej liczby benefitów, takich jak specjalne kupony, oferty, zdrapki czy paragony cyfrowe i gazetki. Oprócz promocji kierowanych tylko do użytkowników aplikacji wszyscy klienci Lidl Polska mają dostęp do licznych ofert promocyjnych - przekazał redakcji GeekWeeka Lidl w odniesieniu do akcji SMS-owej sieci Biedronka.

Lidl wyciąga też asa z rękawa - startuje bowiem z wielką loterią, w której można wygrać bony na zakupy oraz okrągły milion złotych. Nie jest ona bezpośrednią odpowiedzią na akcję Biedronki, ale to rzeczywiście brzmi jak ciekawa oferta promocyjna skierowana do wszystkich klientów sieci. Jak z niej skorzystać?

Loteria Lidla - stacjonarnie i online

5 lutego br. ruszyła wielka Lidloteria, która potrwa do 29 marca 2024. O co chodzi w tym wydarzeniu? Lidl zachęca do robienia zakupów w sklepie - zarówno stacjonarnie jak i online - i rejestrowania paragonów, aby zdobyć nawet milion złotych. Wystarczy wydać określoną kwotę i zarejestrować paragon za zakupy na stronie www Lidloterii, aby mieć szansę na wygraną.

Nagrody są różne - sklep informuje o milionie złotych nagrody głównej, poza tym co tydzień ma odbywać się wyłanianie zwycięzców, którzy otrzymają 25 tys. zł, a dodatkowo co godzinę przeprowadzane będzie losowanie kart podarunkowych o wartości 500 zł. Udział może wziąć każdy, kto zrobi zakupy, jednak są pewne warunki.

Lidl dementuje informacje z SMS-ów Biedronki oraz zachęca klientów do udziału w wielkiej loterii.
Lidl dementuje informacje z SMS-ów Biedronki oraz zachęca klientów do udziału w wielkiej loterii.Lidlmateriał zewnętrzny

Specjalna oferta Lidla. Jak skorzystać?

Z tej wyjątkowej oferty Lidla może skorzystać każdy klient, jednak tylko wtedy, gdy spełni określone w regulaminie loterii warunki. Przede wszystkim kwota wydana na zakupy musi wynosić minimum 99 zł, aby móc zarejestrować paragon w Lidloterii. Plusem jest to, że zaopatrzyć można się zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Liczą się tak samo paragony papierowe, jak i e-paragony. Wystarczy zarejestrować je za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www loterii. Najważniejsze jest przy tym to, aby kwota 99 zł nie wynikała z zakupu artykułów wyłączonych z promocji.

Jakie produkty nie są objęte ofertą? Z loterii wyłączone są zakupy napojów alkoholowych, wszelkich wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych, pojemników zapasowych lub rekwizytów tytoniowych i produktów imitujących powyższe wyroby, produktów leczniczych, preparatów do początkowego żywienia niemowląt, przedmiotów służących do karmienia niemowląt, bonów upominkowych i kart podarunkowych.

Lidl walczy o klientów

Lidl wyjaśnia, że zgłoszenia do loterii po dokonaniu zakupu promocyjnego można wysyłać każdego dnia trwania loterii w godzinach od 06:00:00 do 21:59:59. Losowanie nagród natychmiastowych odbywać się będzie każdego dnia przyjmowania zgłoszeń do loterii od 06:00:00 do 21:59:59 - dziennie przewidzianych jest 16 nagród natychmiastowych, po jednej w każdej godzinie. Losowanie pozostałych nagród oraz wszelkie inne szczegóły promocji można znaleźć w regulaminie na stornie Lidloterii.

Taka loteria to dobra okazja, by sprawdzić, czy Lidl ma rację, dementując informacje zawarte w SMS-ach rozsyłanych przez sieć Biedronka.

- Pragniemy zaznaczyć, że rozpowszechniane informacje o cenach wybranych produktów w sieci Lidl Polska są nieprawdziwe i wprowadzają konsumentów w błąd. (...) Naszą podstawową misją, na której budujemy działalność operacyjną, jest zapewnianie klientom produktów wysokiej jakości, w niskiej, lidlowej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Wyróżnikiem naszej oferty jest atrakcyjny stosunek ceny do jakości.

Przy okazji nowej loterii paragonowej można więc samodzielnie przekonać się na temat tego, czy rzeczywiście ceny w Lidlu są niższe niż pisała o tym Biedronka, a przy okazji - być może - zostać zwycięscą w wielkiej loterii.

Kosmos będzie źródłem surowców? Polskie projekty w tym pomogąINTERIA.PL
INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas