Cupsell zmienił właściciela. Teraz chce od użytkowników spłaty tysięcy złotych

Krzysztof Sulikowski

Krzysztof Sulikowski

Aktualizacja
Kobieta siedząca przy stole w kuchni, zakrywająca twarz dłońmi, obok niej znajduje się laptop i skarbonka w kształcie świnki. Na stole widoczna jest kartka papieru z wydrukowanym wyciągiem z konta lub zestawieniem finansowym.
Sprzedawcy na platformie Cupsell otrzymali dziwne żądania zapłaty123RF/PICSEL

Cupsell zmienił właściciela i zaczęły się kłopoty

Żądają spłaty tysięcy złotych. Nie podają, za co

Post na Facebooku pokazuje użytkownika wyrażającego niezadowolenie z powodu pobierania przez serwis pieniędzy. Widać emocjonalny komentarz oraz historię konta pokazującą saldo i szczegóły transakcji.
"Zmiana właściciela serwisu". Cupsell naliczył sprzedawcom dziwne należnościRyszard SwetruFacebook
Jeśli chodzi o temat należności dla sprzedawców Cupsell, cała sytuacja spowodowana jest nieco niejasną komunikacją poprzedniego właściciela - Snapwear. Działamy obecnie ze Snapwear, aby poinformował użytkowników o tym, że ich pieniądze zostaną im wypłacone, zgodnie z regulaminem, środki na koncie zostały wyzerowane, aby nie mieszać rozliczeń między starym a nowym operatorem.

Zobacz również:

Wiadomo, co zabierze w kosmos Sławosz Uznański-WiśniewskiPolsatPolsat
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Zapisz się na geekweekowy newsletter i łap najświeższe newsy ze świata tech, lifehacki, porady i ciekawostki.