Aplikacja PKP Intercity otrzymuje ciekawe nowości. Obejmują bilety okresowe

Aplikacja PKP Intercity została zaktualizowana i wprowadzono do niej nowe funkcje. Nowości dotyczą biletów okresowych zakupionych w kasach biletowych oraz Kart Intercity. Podróżni będą mogli szybko i wygodnie pobrać rezerwacje. Ponadto łatwo można dokupić bilety na przewóz roweru, psa czy bagażu.

PKP Intercity ma ambitne plany
PKP Intercity ma ambitne planyARKADIUSZ ZIOLEKEast News

PKP Intercity zeszły rok może zaliczyć do bardzo udanych. Przewoźnik miał rekordową liczbę pasażerów w 12-miesięcznym ujęciu. Ponadto coraz większą popularnością wśród klientów cieszy się jego aplikacja mobilna na telefony. Firma przygotowała dla niej aktualizację, gdzie wprowadzono przydatne nowości.

Nowe funkcje w aplikacji PKP Intercity dla biletów okresowych

Klienci PKP Intercity mogą oczywiście nadal kupować bilety okresowe w tradycyjny sposób, czyli w kasach. Niestety rezerwacja wiązała się dotychczas m.in. z koniecznością pobrania ze strony przewoźnika lub udania się do kasy. Od 8 stycznia wprowadzono duże uproszczenie w tym systemie i stało się to możliwe z poziomu aplikacji mobilnej.

Aplikacja PKP Intercity dostaje nowości dla biletów okresowych
Aplikacja PKP Intercity dostaje nowości dla biletów okresowychPKP Intercitymateriały prasowe

Firma wprowadziła również ułatwienie dla właścicieli Kart Intercity i biletów okresowych. Związane są one z możliwością dokupienia biletu dla roweru, psa lub bagażu wraz z rezerwacją. To kolejny krok w kierunku klientów, który upraszcza dostęp do tego typu opcji.

Nowa wersja aplikacji PKP Intercity z wymienionymi wyżej udoskonaleniami jest już udostępniana. Nowe opcje wprowadzono zarówno do wersji na Androida, jak i iOS. Oprogramowanie jest dostępne do pobrania za darmo z poziomu sklepów Google Play oraz App Store.

Nowości następstwem dużego zainteresowania ze strony podróżnych

W ubiegłym roku sprzedaliśmy dzięki aplikacji blisko 3 mln biletów o wartości przekraczającej 160 mln zł. To dla nas wyraźny sygnał, by dalej rozwijać ten kanał sprzedaży zdalnej. Dlatego wprowadzamy kolejne ułatwienia dla podróżnych, tym razem w obszarze biletów miesięcznych i kart przeznaczonych dla firm. Na pierwszym miejscu stawiamy potrzeby pasażerów i staramy się do nich dostosować.
Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity

PKP Intercity sprzedaje bilety także poprzez platformy partnerów. Są to m.in. KOLEO, e-podróżnik, Skycash, Jakdojade.pl czy mPay. W ten sposób udało się sprzedać ponad 8 mln biletów o wartości blisko 350 mln zł. Przewoźnik wyjaśnia, że praca z partnerami również jest rozwijana, o czym świadczy zwiększenie ich liczby. Później w tym roku bilety na pociągi mają być dostępne także poprzez Infobus oraz eTravel.

Kobiety biorą do ręki karabin. Chcą być gotoweDeutsche Welle
INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas