Dlaczego Netflix nie działa na telewizorze ze Smart TV? Bez paniki...

Polacy najczęściej wykorzystują telewizory do oglądania filmów i seriali w Netfliksie. Wystarczy podłączyć Smart TV do internetu, zainstalować aplikację i wykupić abonament. Czasem jednak pojawiają się problemy techniczne. Co robić, gdy Netflix na telewizorze nie działa?

Ponowne uruchomienie aplikacji Netflix na telewizorze

Jest to najszybszy sposób pozwalający przywrócić działanie serwisu Netflix. Po pojawieniu się błędu wystarczy na ekranie głównym "przejść" na pilocie w lewo, aby wejść w menu aplikacji. Następnie należy wybrać opcję "Uzyskaj pomoc", znajdującą się na samym dole, a następnie nacisnąć w opcję "Wyloguj się".

Po wylogowaniu się z aplikacji trzeba ponownie włączyć platformę Netflix. W przypadku wystąpienia błędu na głównym ekranie należy wybrać "Więcej szczegółów", a następnie - "Wyloguj się" lub "Zresetuj". Druga opcja będzie wiązała się z koniecznością ponownego wprowadzenia loginu i hasła.

Reklama

Jeśli powyższe wskazówki nie przyniosą rezultatu, trzeba odinstalować wgraną aplikację Netflixa i zainstalować ją ponownie. Przy wystąpieniu dalszych problemów w trakcie włączania platformy warto przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia lub skontaktować się z jego producentem.

Aktualizacja aplikacji Netflix na Smart TV

Oprogramowanie telewizora zawsze informuje o konieczności zaktualizowania danej aplikacji. Jeśli taki komunikat się pojawi, należy wykonać aktualizację, ponieważ bez tego uruchomienie Netflixa nie będzie możliwe. Jeśli jednak na ekranie nie pojawił się komunikat z prośbą o aktualizację, warto sprawdzić ręcznie, czy można pobrać najnowsze oprogramowanie. Każdy producent oferuje własny sklep z aplikacjami.

Po kliknięciu loga Netflixa pojawi się komunikat, czy zainstalowana na telewizorze aplikacja jest aktualna, czy też istnieje możliwość pobrania nowej wersji.

Netflix nie działa? Pomoże reset telewizora

Aby zresetować telewizor, należy najpierw go wyłączyć, a następnie wyjąć przewód z gniazdka. Współczesne telewizory potrafią przejść w stan uśpienia, dlatego trzeba upewnić się, że telewizor rzeczywiście jest wyłączony, a nie uśpiony.

Czas odłączenia powinien trwać co najmniej 15 sekund. Po jego upływie można ponownie włączyć telewizor. Po jego uruchomieniu należy ponownie spróbować uruchomić Netflix.

Sprawdzenie połączenia internetowego

Korzystanie z Netflixa na telewizorze jest możliwe dzięki stałemu połączeniu z internetem. Dlatego warto sprawdzić, czy inne aplikacje zainstalowane na Smart TV działają poprawnie. Brak połączenia telewizora z internetem lub niestabilne połączenie sieciowe może uniemożliwić uruchomienie Netflixa.

Aby rozwiązać ten problem, warto w pierwszej kolejności sprawdzić jakość połączenia internetowego. W przypadku zdiagnozowania przez telewizor słabego połączenia należy zresetować urządzenie sieciowe i ponownie połączyć Smart TV z internetem. Po zrealizowaniu powyższych wskazówek można spróbować ponownie uruchomić Netflixa.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Netflix
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy