Nowa Żappka już jest. Żabka odświeża własną aplikację

Żabka udostępniła nową aplikację Żappka, która jest dostępna w sklepach Google Play oraz App Store. Na uwagę zasługuje nowy układ oprogramowania, który stał się bardziej intuicyjny i ułatwia dostęp do poszczególnych ofert. Nowa Żappka to również poszerzona strefa "Wszystko za żappsy". Co nowego tu jeszcze znajdziemy?

Żabka przekazała, że pracuje nad nową aplikacją Żappka już jakiś czas temu. Teraz nadszedł czas na udostępnienie platformy w ręce klientów. W sklepach App Store i Google Play została udostępniona aktualizacja z numerkiem 4.0.0, która wprowadza całkiem sporo nowości.

Reklama

Co nowego w aplikacji Żappka

Nowa Żappka została przeprojektowana w taki sposób, aby jej interfejs był bardziej intuicyjny, a odnajdywanie poszczególnych ofert było jeszcze prostsze. Układ aplikacji jest przyjaźniejszy dla użytkownika dzięki podziałowi na dwie sekcje o nazwach Oferta Żabki i Menu Żabki. Pierwsza grupuje różne produkty dostępne w sklepach. Druga daje dostęp do oferowanego jedzenia.

Kolejne zmiany mamy w sekcji Wszystko za żappsy, gdzie rozdzielono oferty. Podział obejmuje produkty z Żabki oraz podmiotów partnerskich. Na przykład zebrane żappsy będzie można wymieniać na monety do wykorzystania w Allegro.

Na uwagę zasługuje również wprowadzenie dwóch nowych metod płatności, która związane są z telefonami. Są to Google Pay oraz Apple Pay.

Żabka udostępni nową aplikację Żappka etapami

Warto dodać, że nie wszyscy klienci Żabki uzyskają dostęp do nowej aplikacji Żappki w tym samym czasie. Firma planuje udostępniać ją użytkownikom etapami. Najnowsze wydanie oznaczone jest numerem 4.0.x. Można je już znaleźć w sklepach App Store na iPhone'y oraz Google Play na urządzenia z Androidem. Jednak w przypadku Huawei AppGallery nadal widnieje informacja o wersji z numerkiem 3.x.x. Spodziewajmy się, że nowa apka zawita wkrótce również i do tej platformy.

Żabka stawia nie tylko na rozwój aplikacji, ale także oferowanych usług. Wcześniej w tym roku nawiązano współpracę, której efektem jest możliwość pozostawienia uszkodzonego telefonu w jednym ze sklepów. Następnie trafi on do serwisu, gdzie zostanie naprawiony. Później urządzenie można odebrać w tym samym miejscu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Żabka | aplikacje mobilne
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy